“De VR app geeft op een innovatieve manier een andere kijk in onze showrooms en auto’s”

De reden voor autobedrijf Huiskes-Kokkeler om een eigen VR app te nemen was simpel. Ilker Esmer, manager marketing & communicatie, licht toe: “Wij wilden Virtual Reality eens proberen. We zochten naar iets innovatiefs waarmee we ons aanbod kunnen presteren.”

Het platform van Smart2VR wordt nu ingezet bij modelintroducties en bij auto’s waarvan er een grote voorraad is. De VR app zorgt zo voor extra én unieke content. “De VR app is erg gebruiksvriendelijk. Het uploaden en beheren van de content is kinderlijk eenvoudig en werkt goed. Daarbij is het innovatief, dit straal je als autobedrijf ook uit naar buiten als je de VR app gebruikt.”

Huiskes Kokkeler Virtual Reality app

“Er valt veel uit Virtual Reality te halen”

De VR app en content wordt als positief ervaren door de klanten van Huiskes-Kokkeler. Ook intern is men enthousiast. Ilker Esmer: “We zijn inmiddels ruim een jaar bezig en zitten nu op zo’n 1.100 downloads. Maar er valt  nog veel meer uit te halen.”

Back to top